maandag 27 juli 2009

Last.fm


Wat een ontzettend leuk ding dit Last.fm. Als muziekliefhebber met een zeer brede smaak is dit koren op mijn molen. Ik heb er momenteel geen tijd voor, maar anders zou ik er wel wat geld voor over hebben om lid te worden van last.fm.
Het interactieve aspect, lekker lullen over muziek, vind ik geweldig. Vooral omdat het een leuk onderwerp is. Ja, als het mijn prioriteit had zou ik hier zeker wat uurtjes aan kunnen besteden.

Voor de bieb zijn er natuurlijk mogelijkheden, een eigen radiostation maken met de muziek uit de collectie. Groot voordeel is dan men dan ook echt de muziek kan horen, dat kan op de site niet. Je zou een online 'luisterkring' kunnen maken ipv een leeskring... Ja, er zit misschien wel muziek in Last.fm.

Meteen ook maar even de widget toegevoegd aan m'n Blog. Wel eerst via het 23 dingen account, dus niet alleen maar de keuze van Yvonne. Oh en lees voor Last.fm met een knipoog de column van Nico Dijkshoorn op Webwereld.

0 reacties: