maandag 27 juli 2009

Daar ben ik dan



Vanwege vakantie een paar weken later dan de rest toch nog de eindstreep gehaald!
Wat heb ik de afgelopen tijd veel geleerd en wat valt er nog een hoop te leren. Ik ben zeer onder de indruk van alle mogelijkheden en denk dat Twitter en alle foto-dingen toch wel veruit favouriet zijn. Maar eigenlijk kan ik niet kiezen, want last.fm of de online kantoortoepassingen vind ik ook super. En ik ben ook blij met mijn blog en rss-feeds. Dingen waar ik iets minder mee heb zijn er natuurlijk ook. Zo ondervind ik dat ik bijvoorbeeld Delicious en Librarything nooit meer heb gebruikt, dus daarmee voor mij minder interessant.

Ik ben klaar om als coach aan de slag te gaan en hoop dat mijn collega's net zoveel plezier beleven aan 23 dingen als ik. Ik heb er in ieder geval veel zin in.

3 reacties:

Tineke zei

wat een fantastische wolk heb jij!!
nu merk ik dus hoe dom het van mij was om geen tags te plaatsen

Yvonne zei

Als je vanaf nu gewoon tags gaat toevoegen kun je ook zo'n wolkje maken hoor. In mijn nieuwste bericht zie je hoe je dat kunt doen... Maar wat een prachtwolk he :-)

Anoniem zei

geweldig dat je de spirit had om nog even de eindspurt te maken!! Ik denk dat we met zijn 3-en goed geschoold zijn om het coachschap uit te oefenen!! Gefeliciteerd!!